داش جوات

داش جوات

داش جوات

داش جوات

عوارض ناشی از گرفتگی عضلات و رگ های پا

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ق.ظ

آنها را بیرون بیاورید زیرا اگر آنها در یخچال نگهداری نشوند بدتر خواهند شد. نکاتی درباره سیب سبز سیب می تواند فرایند رسیدن به میوه های دیگر را تسریع کند، زیرا گاز طبیعی به نام اتیلن را اختراع می کند. برای لذت بردن از این سیب، آن را به یک میوه نابالغ در یک کیسه پلاستیکی اضافه کنید. هنگام اضافه کردن سیب، کمی شکر اضافه کنید. این به آغاز روند پخت و پز کمک می کند تا سیب بهتر شود. استفاده از قالب کیک چربی برای ساخت سیب می تواند مفید باشد. قالب کیک پشتیبانی خوبی برای سیب های پخته شده است. - شما می توانید سیب سبز را به روش های مختلف بخورید. می توانید تمام میوه ها را با پوست یا بدون پوست بخورید، یا می توانید آن را با سیب شیک، پای سیب یا آن را به دسر و بستنی خود اضافه کنید. بهترین راه این است که آن را به عنوان میوه کامل بخورید، در نتیجه تمام مواد مغذی آن را حفظ کنید. - آه! به یاد داشته باشید هرگز دانه های سیب را نوشیدنی نکنید، زیرا آن کمی سمی است و ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.


عوارض ناشی از گرفتگی عضلات و رگ های پا


اگر علت گرفتگی عضلات، آترواسکلروز یا آترواسکلروز وجود داشته باشد، شما در معرض خطر بیماری های زیر هستید: - ایسکمی حاد و خطرناک اندام ها هنگامی رخ می دهد که زخم های باز و ناخواسته به علت عفونت ها و یا آسیب بافت های مرده، بازگشتی (گانگرن) که در برخی موارد نیاز به قطع برای درمان است. سکته مغزی یا حمله قلبی آترواسکلروز اغلب به پاها محدود نمی شود، اما عروق قلب نیز درگیر آن هستند. بسیاری از این افراد نیز عروق مغزی دارند. عوامل خطر عواملی که باعث شکستن انسداد و گرفتگی پا می شوند عبارتند از: - سیگار کشیدن - اسهال - مرغ یا BMI بالاتر از 30 - فشار خون بالا - کلسترول بالا - سن جوانه زنی، به ویژه بیش از 50 سال سابقه خانوادگی کرامپ پا، بیماری قلبی یا سکته مغزی - سطوح بالای هموسیستئین در خون - افرادی که در همان زمان به عنوان دیابت سیگار می کشند شانس بیشتری برای انسداد رگ های پا دارند.
گرفتگی ساق پا
متأسفانه درمان دقیقی برای تخفیف گرفتگی عضلات وجود ندارد. به عنوان مثال، برخی گفته اند که استفاده از مکمل ها، ویتامین ها و یا حتی موز می تواند مؤثر باشد، اما می توانیم ببینیم که در عمل هنوز هم وجود دارد. تا زمانی که یک درمان خوب و جامع برای آن پیدا شده است، می توانید از برخی روش ها برای از بین بردن آن استفاده کنید: * معده قبل از خواب (مانند راه رفتن برای چند دقیقه در یک تردمیل یا دوچرخه) * تمرینات کششی و ماساژ قبل از خواب * جلوگیری از دیورتیک ها در رژیم غذایی (کافئین و الکل به عنوان آنها وزن بدن را کاهش می دهد) * مکمل مگنزیم (اما مراقب باشید بیش از حد استفاده نمی شود، از آنجا که سطح بالای منیزیم می تواند سمی باشد) * ویتامین B12 (تنها در صورتی پایین) * اسکلت عضلانی * داروهای نوروپاتیک مانند گاباپنتین) * مسدود کننده های کانال کلسیم (اغلب برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود اگر شما به طور مرتب این مشکل را دارید، توصیه می شود به پزشک خود مراجعه کنید زیرا ممکن است جدی باشد.
تشخیص سرفه های شریان و پا
برخی از آزمایشاتی که توسط متخصص مجاری عروق پانک برای تشخیص آرک پا استفاده می شود عبارتند از: - آزمایش های بالینی گاهی اوقات یک پزشک وضعیت را بررسی می کند، مانند پالس خفیف یا کمبود پالس در ناحیه دچار تنفس یا شنیدن صداهای غیر طبیعی. تنگ شریان با یک دستگاه پزشکی یا شواهدی از تعمیر طولانی مدت زخم، نشانه هایی از تغذیه پایه ناکافی است. مقدمه ABI مقایسه فشار خون پایه با فشار خون ساعد در بسیاری از بیماران برای تشخیص این بیماران استفاده می شود. برای اندازه گیری فشار خون در پاها، پزشک با استفاده از یک دستگاه سونوگرافی از یک کاف فشار خون بر روی گوساله استفاده می کند. از شما خواسته می شود بر روی یک تردمیل راه بروید تا مقدار فشار خون قبل و بعد از فعالیت بدنی محاسبه شود و بنابراین مقدار تخلیه تخمین زده می شود. آنژیوگرافی میتواند برای تشخیص محل و شدت تنگی عروق پا با تزریق عامل کنتراست به شریان ها استفاده شود. آنژیوگرافی ممکن است از طریق MRI یا سی تی اسکن یا اشعه ایکس انجام شود. آنژیوگرافی که از طریق کاتتریزاسیون انجام می شود از طریق کشاله ران وارد می شود و با تزریق عامل کنتراست و درصد تخلیه عروق، مشخص می شود و این می تواند با دمیدن بالون یا قرار دادن استنت یا بهار، مسدود کردن ورید و یا باز کردن شکاف. آزمایش خون: کلسترول خون، تری گلیسیرید و قند در این بیماران مورد نیاز است. سونوگرافی تکنیک های سونوگرافی مخصوص مانند داپلر می تواند به میزان کم بودن میزان انسداد و گرفتگی های پا کمک کند.
تسکین فوری از گرفتگی عضلات پا
گرفتگی عضلات پا و یا در واقع اسپاسم عضلانی اسب چارلی، به ویژه هنگام خواب، باعث درد شدید می شود، به طوری که فرد پیاده روی می کند و حتی عواطف منفی خود را در روز بعد نیز تجربه می کند. این نوع خارش در عضلات پا اتفاق می افتد و درد ناشی از آن چند دقیقه طول می کشد. علت گرفتگی عضلات در زمان خواب مشخص نیست، اما عوامل مختلف مانند: فشار عصبی، کم آبی و کمبود آب مناسب برای عضلات، خستگی عضلانی، نارسایی وریدی، بارداری، محدود کردن رگ های خونی به پاها و کمبود مقداری

  • جواد جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی